Hoe kunnen wij je vandaag helpen?
Op deze pagina vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen.
1. Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Wat is de levertijd (van mijn bestelling)?
- Wat is een pre order?
- Hoe zie ik of ik een pre order heb besteld?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Mijn bestelling wordt naar een verkeerd adres verzonden, wat nu?
- Ik heb problemen met inloggen, wat nu?
- Wat is een gast account?
- Wat is een Facebook account?
- Wat is een regulier account?
- Hoe maak ik een account aan?
- Hoe verwijder ik mijn account?
- Wat zijn kortingspunten?
- Waar kan ik een kortingscode vinden?
- Er staat iets in mijn winkelwagen wat ik niet meer wil, hoe verwijder ik dit?
- Het artikel staat op uitverkocht, wanneer komt deze weer op voorraad?
- Heeft Vouchervandaag een fysieke winkel?
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
2. Betalen
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
- Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
- Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- Waar kan ik mijn factuur vinden?
3. Bezorgen
- Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
- Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
- Wordt mijn bestelling met een track&trace verzonden?
- Tot waar bezorgen jullie mijn pakket?
- Kan mijn bestelling bij een servicepunt geleverd worden?
- Ik mis een deel van mijn bestelling, wat moet ik doen?
- Waar is mijn pakket?
- Kan ik het bezorgadres wijzigen?
- Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
- Kan mijn bestelling op een postbusadres geleverd worden?
- Mijn track&trace werkt niet, wat moet ik doen?
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
- Mijn pakket heeft vertraging, wat nu?
- DHL start een onderzoek naar mijn pakket, wat nu?
4. Ruilen of retourneren
- Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Kan mijn pakket thuis worden opgehaald?
- Hoe pak ik mijn retourbestelling in?
- Waar lever ik mijn retourbestelling in?
- Wat moet ik doen als ik geen printer heb?
- Wat is Homerr?
- Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?
- Hoe lang duurt een terugbetaling?
- Kan mijn terugbetaling op een andere rekening worden terugbetaald?
- Wat is de garantie?
- Ik heb mijn product stuk/defect/verkeerd ontvangen, wat nu?
- Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
- Wat zijn de retourkosten?
1. Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt het artikel bestellen door naar de gewenste aanbieding te gaan op onze website.
In de aanbieding, zie je naast de afbeeldingen een keuzemenu. Hier kun je gewenste maat/kleur/model aanklikken, je kiest het aantal en klikt op de knop + winkelwagen.
Het artikel vind je vervolgens terug in de winkelwagen om af te rekenen.
Wil je meerdere artikelen bestellen? Je kiest er dan voor om niet naar de winkelwagen te gaan, maar om verder te winkelen op onze website.
- Wat is de levertijd (van mijn bestelling)?
De levertijd verschilt per artikel, per kleur, model etc. Dit heeft te maken met onze actuele voorraad. In de aanbieding kun je een keuze maken, je kiest het artikel welke je graag wil bestellen. Als je alle stappen aangeklikt hebt, zoals de maat en de kleur, dan verschijnt de actuele levertijd in de aanbieding boven het aantal en + winkelwagen. Als je het artikel al toegevoegd hebt aan de winkelwagen, dan staat de levertijd hier ook bij vermeld.
Mocht de maat/kleur of het model een pre-order zijn, vind je de levertijd onderaan in de aanbieding bij de voucher voorwaarden.
Een pre order wordt zo snel mogelijk bij je geleverd, in de voorwaarden onderin de aanbieding vind je de verwachte levertijd.
Informatie over de levertijd kun je ook altijd terugvinden in je account en in de vouchervoorwaarden onderaan de pagina in elke aanbieding. Let op: in meeste gevallen worden producten apart van elkaar verzonden. De levertijd verschilt dus per product, niet per bestelling. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail.
- Wat is een pre order?
Als een artikel niet direct leverbaar is, kun je het artikel ‘’pre orderen’’. Dit betekent eigenlijk dat je het artikel alvast kan bestellen en niet hoeft te wachten met bestellen tot het weer op voorraad is. Je kunt het artikel vooruit bestellen en het artikel zal dan naar je verzonden worden zodra het artikel bij ons magazijn binnen en gecontroleerd is. De levertijd van een pre order vind je altijd in elke aanbieding, onderaan bij Voucher voorwaarden.
- Hoe zie ik of ik een pre order heb besteld?
Als je in een aanbieding zit en je in het keuzemenu de keuze maakt voor het artikel wat je graag wil bestellen, dan verschijnt de levertijd in de aanbieding boven het aantal en + winkelwagen, hier staat dan pre order.
In je account kun je de levertijd van jouw bestelling vinden, staat er n.v.t. naast jouw bestelde product? Dan heb je een pre order besteld.
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Wij vragen je altijd eerst jouw postvak ongewenst, spam en/of reclame map te controleren (let op: Gmail heeft een spam én reclame map).
Heb je je bestelling met een account geplaatst? Dan vind je jouw bestelling met factuur altijd in jouw account terug.
Heb je je jouw bestelling zonder account geplaatst? Dan kun je je bestelling helaas niet terug vinden in een account.
Heb je geen bevestiging ontvangen en ook niet in spam/reclame? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling bij ons annuleren binnen 14 dagen na aankoop, mits de bestelling niet klaar gemaakt is voor voorzending (ingepakt in ons magazijn) en verzonden is.
Je kunt je bestelling annuleren via onze klantenservice, via email, chat, whatsapp of telefonisch.
- Mijn bestelling wordt naar een verkeerd adres verzonden, wat nu?
Een adres invullen is helaas de verantwoording van de klant. Dit kunnen wij niet vergoeden.
Wij kunnen een adres wijzigen mits een bestelling niet ingepakt en verzonden is.
Is jouw bestelling al verzonden met DHL? Je kunt dan contact opnemen met DHL om het pakket bij een servicepunt bij jou in de buurt te laten leveren. DHL kan helaas het adres niet wijzigen.
Is jouw bestelling brievenbuspost? Kunnen wij geen wijzigen meer doen, mochten wij jouw bestelling retour ontvangen van de bezorginstantie, dan ontvangt je automatisch van ons bericht en kunnen wij jouw bestelling nogmaals verzenden (naar het juiste adres).
Helaas kunnen wij niet garanderen of het retour komt of een indicatie geven.
Wij adviseren je altijd het adres te controleren bij het plaatsen van een bestelling en mocht het adres verkeerd ingevuld zijn, deze ten allen tijden te wijzigen. Let op: een factuur en afleveradres zijn twee verschillende adressen. Twijfel je? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Ik heb problemen met inloggen, wat nu?
Als je niet kunt inloggen met jouw emailadres en wachtwoord, kun je je wachtwoord opnieuw opvragen.
Je kunt voor een regulier account je wachtwoord aanvragen op onze website, via: https://www.vouchervandaag.nl/login/wwrecovery
Heb je bij ons eerder ingelogd met Facebook? Je hebt dan bij ons een Facebookaccount en via Facebook kun je je wachtwoord opvragen. Helaas kan een Facebook wachtwoord niet via onze website opgevraagd worden.
- Wat is een gast account?
Je kunt er op onze website voor kiezen om een bestelling te plaatsen zonder account, jij kunt jouw bestelling niet inzien op de website, onze klantenservice kan jouw bestelling wel terugvinden. Dit noemen wij een gastaccount.
- Wat is een Facebook account?
Je kunt er op onze website voor kiezen om een bestelling te plaatsen met een Facebook account. Hier kun je voor kiezen als je wil inloggen met jouw Facebookgegevens. Dit noemen wij een Facebookaccount.
- Wat is een regulier account?
Je kunt er op onze website voor kiezen om een bestelling te plaatsen met een account. Als je een account aanmaakt met jouw gegevens, kun je een bestelling plaatsen met een account en je bestellingen altijd terug vinden in jouw account. Hier kun je ook jouw factuur en aflevergegevens aanpassen of de factuur van jouw bestelling terug vinden.
- Hoe maak ik een account aan?
Als je rechtsboven aan de onze website drukt op ‘’mijn account’’, kun je een account aanmaken.
Je kiest vervolgens voor: Maak een nieuw account aan. Hier vul je jouw emailadres in en drukt op registreren.
- Hoe verwijder ik mijn account?
Als je jouw account verwijderd wil hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
- Wat zijn Awards?
Awards zijn trofeeën die je kunt sparen binnen jouw persoonlijke account. Aan een Award kan een 'mystery vergoeding' zitten in de vorm van kortingspunten. Bij welk type awards je deze gratis kortingspunten ontvangt, blijft een mystery. Je kunt op verschillende manieren Awards verdienen, namelijk:
bij de aankoop van vouchers;
wanneer je de allereerste koper van een nieuwe aanbieding bent;
wanneer je nieuwe leden aanbrengt;
wanneer je de website dagelijks bezoekt en inlogt zonder onderbrekingen;
wanneer je vrienden via jouw promotie vouchers aanschaffen
- Wat zijn kortingspunten?
Kortingspunten zijn punten die je op verschillende manieren kunt verdienen. De kortingspunten vertegenwoordigen een waarde: 100 punten = 1 euro waard. Kortingspunten kun je gebruiken om korting te krijgen op een aankoopbedrag. De punten worden automatisch verrekend bij de eerst volgende aankoop.
Wanneer je je account van Vouchervandaag.nl opzegt, komen alle kortingspunten automatisch te vervallen. Deze actie is onomkeerbaar.
- Waar kan ik een kortingscode vinden?
Houdt de nieuwsbrief, Facebook en Instagram in de gaten voor de nieuwste kortingsacties, wie weet hebben wij binnenkort een leuke kortingscode!
Kortingscodes worden niet door de klantenservice gegeven.
Op alle onze aanbiedingen zit standaard korting.
- Er staat iets in mijn winkelwagen wat ik niet meer wil, hoe verwijder ik dit?
Mocht je per ongeluk een artikel te veel toegevoegd hebben of toch besloten hebben een artikel niet meer te willen bestellen, kun je het artikel verwijderen of het aantal wijzigen in de winkelwagen.
- Het artikel staat op uitverkocht, wanneer komt deze weer op voorraad?
Helaas kunnen wij dit niet altijd garanderen. Als een artikel bij onze leverancier op voorraad is, is de kans groot dat wij een artikel weer gaan verkopen.
Houdt altijd de website/nieuwbrief weer in de gaten!
- Heeft Vouchervandaag een fysieke winkel?
Vouchervandaag.nl is een internetwinkel en wij hebben helaas geen fysieke winkels waar spullen bekeken kunnen worden.
2. Betalen
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Heb je het artikel via de aanbieding toegevoegd aan de winkelwagen? Je kunt via de winkelwagen jouw bestelling afrekenen door in de winkelwagen op verder te drukken.
Je komt nu op de pagina waar je jouw gegevens in kunt vullen, alle gegevens dienen correct ingevuld te worden.
Als alle gegevens correct ingevuld zijn, kun je voor een betaalmethode kiezen en afrekenen.
- Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Wij bieden de optie achteraf betalen via Klarna aan.
Je kunt deze optie kiezen als je een bestelling plaatst welke vanuit ons magazijn met pakketpost en een track&trace wordt verzonden.
Brievenbuspost of artikelen die uit een extern magazijn komen, kunnen helaas niet besteld worden met Klarna.
- Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt bij het betalen kiezen voor: Ideal (Nederland), Mr Cash (België), Visa, Mastercard of Klarna.
- Waar kan ik mijn factuur vinden?
Als je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestigingsemail en in de bijlage van de bevestiging vind je de factuur.
Als je jouw bestelling geplaatst hebt met een account, vind je de factuur ook altijd terug in jouw account bij facturen.
3. Bezorgen
- Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten kun je altijd terug vinden in de winkelwagen, als je één of meerdere artikelen in de winkelwagen geplaatst hebt.
Als artikelen op voorraad zijn, kunnen de artikelen in één pakket worden verzonden en betaald je éénmalig €3,95 bij brievenbuspost of €5,95 bij pakketpost. Dit kun je terug vinden in de winkelwagen.
Als er één of meerdere artikelen een andere levertijd hebben, bijvoorbeeld een pre-order zijn, dan wordt dit zo snel mogelijk apart nagezonden binnen de gestelde levertijd en betaal je extra verzendkosten. Ook dit kun je altijd terug vinden in de winkelwagen.
- Door wie word mijn bestelling bezorgd?
Heb je €3,95 betaald? Dan is jouw bestelling brievenbuspost en wordt dit bezorgd door PostNL of Sandd. Je ontvangt geen track&trace als jouw bestelling met brievenbuspost verzonden word.
Heb je €5,95 betaald? Dan is jouw bestelling pakketpost en wordt dit bezorgd door DHL.
Bij pakketpost ontvang je per email een track&trace van DHL.
Wordt jouw bestelling door een externe leverancier geleverd, dan kunnen de bezorgkosten afwijken van bovenstaand. Dit kun je altijd in elke aanbieding bij de vouchervoorwaarden of de winkelwagen terugvinden.
- Wordt mijn bestelling met een track&trace verzonden?
Je ontvangt geen track&trace als jouw bestelling met brievenbuspost verzonden word.
Bij pakketpost ontvang je per email een track&trace van DHL.
- Tot waar bezorgen jullie mijn pakket?
Bij pakketpost wordt jouw bestelling tot de 1e deur geleverd.
Bij brievenbuspost wordt jouw bestelling in jouw brievenbus geleverd.
- Kan mijn bestelling bij een servicepunt geleverd worden?
Als jouw bestelling geleverd wordt met DHL, kun je er via de track&trace link voor kiezen om het pakket te laten leveren bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Dit is niet mogelijk bij brievenbuspost.
- Ik mis een deel van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Producten kunnen apart van elkaar verpakt en verzonden worden, dit kan te maken hebben met verschillende levertijden van artikelen of dat artikelen bij een externe leverancier vandaan kunnen komen. Je ontvangt per product een e-mail wanneer deze is verzonden.
Staat het artikel wel vermeld in de mail, maar heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd jouw bestelgegevens bij de hand.
- Waar is mijn pakket?
Heb je een email gekregen dat jouw bestelling is verzonden en wil je graag weten waar jouw pakket zich bevind? Als jouw pakket via DHL verzonden is, kun je jouw pakket volgen door middel van de track&trace. De track&trace staat in de verzonden email.
Is jouw bestelling met brievenbuspost verzonden, dan kun je de exacte locatie niet achterhalen omdat er geen track&trace bij onze brievenbuspost zit. Je pakket wordt dan binnen 3 werkdagen in jouw brievenbus geleverd.
- Kan ik het bezorgadres wijzigen?
Als je een bestelling geplaatst hebt, kun je het adres wijzigen totdat de bestelling klaar gemaakt is voor verzending. Wil je het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd jouw bestelgegevens bij de hand.
- Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Ben je niet thuis als DHL jouw pakket komt bezorgen? Geen zorgen! DHL zal het pakket bij de buren leveren of bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt. Hier krijg je ten allen tijden via de track&trace bericht over.
- Kan mijn bestelling op een postbusadres geleverd worden?
Nee, wij leveren geen brievenbuspost en pakketpost op een postbusadres.
- Mijn track&trace werkt niet, wat moet ik doen?
Soms kan helaas even duren, vooral in drukke periodes, voordat een track&trace een status weergeeft.
Heeft jouw pakket na 24 uur nog geen status? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, een bestelling kan niet bij ons of een externe leverancier worden afgehaald.
- Mijn pakket heeft vertraging, wat nu?
Als jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij DHL, kun je contact opnemen met de klantenservice van DHL om de status van jouw pakket op te vragen.
- DHL start een onderzoek naar mijn pakket, wat nu?
Mocht je contact opnemen met DHL of met onze klantenservice en onze klantenservice of DHL kan geen exacte locatie of status van jouw pakket achterhalen, zal DHL een onderzoek starten naar jouw pakket. Een onderzoek duurt maximaal 3-5 werkdagen.
4. Ruilen of retourneren
- Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Is de maat of kleur toch niet helemaal naar wens? Dan kun jij jouw bestelling als ruiling aanmelden via onze website, via jouw account of op www.vouchervandaag.nl/retour
Je kunt in dit ruilproces de nieuwe kleur of maat al selecteren, deze wordt dan ook door ons voor jou gereserveerd. Als je het ruilproces helemaal doorlopen hebt, ontvangt je een email met ruilinstructies.
In de ruilinstructies staat volledig stapsgewijs hoe je het als ruiling kunt opsturen, wat het kost, wat ons adres is en wat de voorwaarden zijn.
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Is het artikel toch niet helemaal naar wens? Dan kun jij jouw bestelling als retour aanmelden via onze website, via jouw account of op www.vouchervandaag.nl/retour
Als je het retourproces helemaal doorlopen hebt, ontvangt je een email met ruilinstructies.
In de retourinstructies staat volledig stapsgewijs hoe je het ter retour kunt opsturen, wat het kost, wat ons adres is en wat de voorwaarden zijn.
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
Print de aangevraagde (via www.vouchervandaag/nl/retour) retourinstructie-email uit en voeg deze email toe aan uw retourpakket. Heb je geen printer? Voeg dan een briefje of de pakbon toe aan het retourpakket met je naam, adresgegevens en emailadres waarmee je de bestelling geplaatst hebt. Let op: Zonder gegevens kunnen wij jouw retourpakket niet verwerken en/of terugbetalen
• Je dient het artikel in de originele verpakking, ongebruikt en onbeschadigd te retourneren.
• Producten kunnen alleen naar ons adres retour verzonden worden en worden niet afgehaald bij (DHL) punten of parcels in de buurt
• Vermeld de reden van retourneren
• Geen gebruikte, gedragen of levende artikelen retourneren. Deze worden niet geaccepteerd
• Geen donkere tape op de originele verpakking plakken
• Retourneer je meerdere artikelen? De artikelen kunnen in één pakket geretourneerd worden mits alle artikelen retour aangemeld zijn!
• De retourkosten zijn voor eigen rekening. Retourneren via Homerr (zie aangevraagde retourinstructies) is het meest voordelig.
Als de retourzending niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, kunnen wij jouw retourpakket niet verwerken en/of terugbetalen.
De retourkosten zijn voor eigen rekening. Bij een volledige retourzending (alle producten met hetzelfde ordernummer) ontvangt u de originele verzendkosten teruggestort. Wij raden aan het pakket te retourneren met een track&trace, zodat u weet of en wanneer de retour bij ons binnen is gekomen. Het retourneren is geheel op eigen verantwoording.
- Kan mijn pakket thuis worden opgehaald?
Helaas kunnen wij deze optie niet aanbieden en kan een pakket ingeleverd worden bij een servicepunt in de buurt.
- Hoe pak ik mijn retourbestelling in?
Pak een retour/ruilzending altijd zo goed en stevig in, in de originele verpakking.
Plak geen donkere tape of andere tape op de originele verpakking, maar zorg er altijd voor dat er een verpakking om de originele verpakking zit.
- Waar lever ik mijn retourbestelling in?
Je kunt het retourpakket inleveren bij de door jou gekozen vervoeder, bij het dichtstbijzijnde servicepunt. Het dichtstbijzijnde servicepunt, vind je altijd terug in de email met de barcode van de vervoerder.
- Wat moet ik doen als ik geen printer heb?
Geen zorgen! Je kunt een briefje of de pakbon toe voegen aan het retourpakket met je naam, adresgegevens en emailadres waarmee je de bestelling geplaatst hebt. Let op: Zonder gegevens kunnen wij jouw retourpakket niet verwerken en/of terugbetalen.
Als je jouw pakket via Homerr retour stuurt, hoef je geen barcode of label/sticker uit te printen. Deze wordt via jouw telefoon gescand.
- Wat is Homerr?
Homerr is een duurzaam koeriersbedrijf dat bestaat uit ophaal- en afgiftepunten. Vaak hebben deze punten ruimere openingstijden. Daarnaast maken ze gebruik van busjes die toch al bij jou door de straten rijden. Zo kunnen ze tot wel 79% CO2 uitstoot besparen per pakket. Een mooie bijkomstigheid van minder bestelbusjes, naast een schonere buurt, zorgt dit namelijk ook voor een veiligere buurt, waarin er minder busjes door de buurt rijden. Een voordeel is dat je geen label hoeft te printen. Lever simpelweg je pakket in bij een van de 1.600 HomerrPunten en laat de QR code zien bij het inleveren van het pakket. Homerr doet de rest! Homerr houdt je per e-mail op de hoogte van de status van je zending.
Let op: pakketten groter dan 80x35x35 cm kunnen niet worden verwerkt.
- Wanneer wordt mijn retourzending terugbetaald?
Helaas kunnen wij niet zien of jouw retourpakket bij ons binnen is, het pakket komt in een groot magazijn binnen. Als je jouw retourzending met een track&trace verzonden hebt, kun je zelf nagaan of deze bij ons is binnen gekomen.
Wij doen ons uiterste best jouw retourzending binnen 1-10 werkdagen (maximaal 2 weken) na binnenkomst te behandelen. Als het pakket behandeld is, ontvang je van ons bevestiging per email. Let op: je ontvangt de email pas als de retourzending verwerkt is en niet als het pakket binnen gekomen is in ons magazijn.
- Hoe lang duurt een terugbetaling?
Als jouw bestelling retour verwerkt is en je hebt gekozen voor IDeal, dan duurt het maximaal 3 werkdagen voordat het aankoopbedrag weer op jouw rekening staat.
Heb je betaald met een credicard? Dan kan de terugbetaling enkele weken duren. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan wordt (een deel van) de rekening geannuleerd en of terugbetaald.
- Kan mijn terugbetaling op een andere rekening worden terugbetaald?
Nee, het aankoopbedrag kan alleen worden teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt.
- Wat is de garantie?
Op elektronische artikelen bieden wij 2 jaar fabrieksgarantie aan. Pannen hebben 1 jaar fabrieksgarantie.
Heb je een ander soort artikel besteld? Dan ziet hier over het algemeen geen garantie op. Wel zijn er eventueel opties bespreekbaar met onze klantenservice.
- Ik heb mijn product stuk/defect/verkeerd ontvangen, wat nu?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice voordat je het artikel retourneert.
Wanneer je een bestelling stuk, defect of verkeerd ontvangt, raden we je aan een foto of video van het product, met een omschrijving van de klacht en jouw bestelgegevens te mailen naar onze klantenservice.
Bij een (stuk/defect/verkeerd product) omruiling dient een artikel eerst retour gestuurd te worden voordat het vervangende artikel naar je verzonden word, tenzij anders aangegeven word door onze klantenservice.
Stuur een stuk/defect/verkeerd artikel nooit eerst (op eigen kosten) retour voordat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice.
- Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders wordt aangegeven door onze klantenservice.
- Wat zijn de retourkosten?
Als je de ruiling of retourzending hebt aangevraagd via onze website, ontvang je een email met instructies waarin de optie word aangeboden om het met Homerr retour te sturen. Homerr is een voordelige en duurzame vervoerder en kost €4,19.
Een pakket kan ook elders worden ingeleverd, zoals bij DHL of PostNL. De retourkosten zullen dan afwijken.
Kun je het antwoord niet op deze pagina vinden? Vraag het onze klantenservice via de chat, email of telefonisch.
Je kunt op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 10.00 en 16.00 uur vragen stellen aan onze klantenservice via onze chat.
Om met ons te chatten, klik je op het icoontje ''chat met ons'', rechtsonder elke pagina op onze website.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op 088 - 55 77 555, op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 13.00 uur.
In het weekend en op feestdagen zijn wij gesloten.
Mailen naar onze klantenservice? Dit kan naar: support@vouchervandaag.nl. Doorgaans beantwoorden wij je mail binnen 1 a 2 werkdagen.
Uiteraard doen wij ons best je mail zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ons vestigingsadres is (Let op, alleen bezoek op basis van afspraak):
VoucherCompany B.V.
Diamantlaan 10
2132 WV
Hoofddorp
KvK-nummer: 54725615
BTW-nummer: NL8514.17.735.B01
Onze Algemene Voorwaarden kunt u vinden op volgende pagina;
https://www.vouchervandaag.nl/algemenevoorwaarden