Klantenservice FAQ

 

Door de huidige situatie is het momenteel erg druk op onze klantenservice, in ons magazijn en bij DHL & Bpost.

Geen zorgen! Onze klantenservice doet haar uiterste best je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden (binnen 2 werkdagen) en ons magazijn zorgt ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk meegaat met de bezorgservice. Wat een toppers!
DHL, Bpost & GLS werken zo hard mogelijk alle bestellingen zo snel mogelijk bij iedereen te leveren, helaas kan het iets langer duren dan je mogelijk gewend bent.

Momenteel krijgen wij veel vragen over de levertijd, logisch, je wilt je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben!
Veel antwoorden op vragen, ook over de levertijd (pre order zie vraag 2) kun je vinden op deze pagina.

Onze klantenservice is telefonisch te bereiken op 088 - 55 77 555:
Maandag: 10:00 - 16:00 uur
Dinsdag: 10:00 - 16:00 uur
Woensdag: 10:00 - 16:00 uur
Donderdag: 10:00 - 16:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 16:00 uur
Zaterdag en zondag: Gesloten
Feestdagen: Gesloten

Mailen naar onze klantenservice? Dit kan naar: support@vouchervandaag.nl. Doorgaans beantwoorden wij je mail binnen 2 werkdagen.
Uiteraard doen wij ons best je mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

Chatten met onze klantenservice? Je kunt een chat starten op elke pagina op onze website. Dit is mogelijk tussen 09:15 - 17:00.
Het kan zijn dat al onze medewerkers in gesprek zijn bij het chatten, dan kan je bij dezelfde knop ook een contactformulier/email invullen en versturen. Deze zullen wij dan ook zo snel mogelijk beantwoorden.

Veel gestelde vragen
 

  • Wat is de levertijd?
  • Wat is een pre order en heb ik een pre order besteld?
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
  • Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
  • Ik heb problemen met inloggen
  • Kan ik bestellen zonder account?
  • Mijn bestelling staat niet in mijn account
  • Wat zijn kortingspunten en waar krijg ik een kortingscode?
  • Waar vind ik een factuur?
  • Mijn bestelling is kapot/defect
  • Waar word mijn bestelling mee verzonden?
     

Vraag 1. Wat is de levertijd? 
De levertijd verschilt per artikel, per kleur, model etc. Dit heeft te maken met onze actuele voorraad. Als je een keuze maakt voor het artikel wat je graag wilt (bijvoorbeeld de kleur en maat), dan verschijnt de levertijd in de aanbieding boven het aantal en + winkelwagen.
Mocht de maat/kleur of het model een pre-order zijn, vind je de levertijd onderaan in de aanbieding bij de voucher voorwaarden.
Een pre order wordt zo snel mogelijk bij je geleverd, in de voorwaarden onderin de aanbieding vind je de verwachte levertijd.

Informatie over de levertijd kun je altijd terugvinden in je account en in de vouchervoorwaarden onderaan de pagina in elke aanbieding. Let op: in meeste gevallen worden producten apart van elkaar verzonden. De levertijd verschilt dus per product, niet per bestelling. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail.

Let wel op dat je in je account het goede adres hebt ingevuld, anders word je bestelling naar het verkeerde adres verzonden (brievenbuspost) of niet verzonden (pakketpost). Je kunt geen postbus adres invullen, dan kan de bestelling helaas niet verzonden worden.\

Vraag 2: Wat is een pre order en heb ik een pre order besteld?
Een pre order is artikel wat heel snel uitverkocht is geraakt vanwege de goede korting of prijs op onze website.
Geen zorgen! Het artikel is alsnog te bestellen met dezelfde korting als pre order. 

Hoe zie je dat een artikel een pre order is? Als je in een aanbieding zit en je de keuze maakt voor het artikel wat je graag wilt (bijvoorbeeld de kleur en maat), dan verschijnt de levertijd in de aanbieding boven het aantal en + winkelwagen, hier staat dan pre order.
Een pre order wordt zo snel mogelijk bij je geleverd, in de voorwaarden onderin de aanbieding vind je de verwachte levertijd.

Staat er in je account n.v.t. toepassing bij de levertijd? Dan heb je een pre order besteld.

Vraag 3: Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten kun je altijd terug vinden in de winkelwagen, als je één of meerdere artikelen in de winkelwagen geplaatst hebt.
Als artikelen op voorraad zijn, kunnen de artikelen in één pakket worden verzonden.
Dit kun je terug vinden in de winkelwagen, er word dan 1 x verzendkosten gerekend.
Als er één of meerdere artikelen een pre-order zijn, dan word dit zo snel mogelijk apart nagezonden binnen de gestelde levertijd (zie vraag 1).

Verzending Verzendkosten
PostNL/Sandd Brievenbuspost 3,95
DHL normaal pakket 5,95
DHL groot pakket 6,95


M.u.v. leveringen vanuit externe leveranciers/partners, hierbij kunnen de verzendkosten verschillen.
Dit kun je altijd terugvinden in de aanbieding, onderaan bij de vouchervoorwaarden.

Vraag 4: Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Heb je je bestelling ontvangen maar ben je niet helemaal tevreden of heb je een klacht?
Ruilen en retourneren is in de meeste gevallen mogelijk.

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling retour aanmelden op onze website; https://www.vouchervandaag.nl/retour 
Je ontvangt dan automatisch een e-mail met retour- of ruilinstructies op het mailadres waarmee je besteld hebt.
In de meeste gevallen ontvang je per product een email, hiervan hoef je er maar 1 uit te printen. Heb je de e-mail met retourinstructies niet ontvangen? Controleer dan eerst jouw spambox.

LET OP: stuur niets retour zonder het artikel eerst retour aan te melden.

Het pakket kan i.v.m. de huidige situatie niet worden afgegeven op ons kantoor, wij zullen het pakket niet aannemen. Het kan alleen via verzending geretourneerd worden.

Je bestelling kapot, defect of verkeerd (ontvangen)? Neem eerst contact op met onze klantenservice voordat je het artikel retourneert.
Wanneer je een bestelling kapot, onvolledig of verkeerd ontvangt, raden we je aan een foto van het product én een omschrijving van het probleem te mailen naar onze klantenservice (support@vouchervandaag.nl).
Bij een (defect/kapot product) omruiling dient een artikel eerst retour gestuurd te worden voordat het vervangende artikel naar je verzonden word.

Gelieve een artikel niet retour aanmelden via retourneren.nl. Hier hebben wij geen samenwerking mee.

De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders wordt besproken met de klantenservice.
Je hebt vrije keuze waar je je pakket inlevert.

Retourkosten:

Retour NL Retourkosten
DHL Brievenbuspakket versturen naar retouradres v.a. €3,95
DHL Pakket versturen naar retouradres  v.a. €4,50
DHL Groot Pakket versturen naar retouradres (10 kg tot 20 kg) v.a. €7,50
PostNL Brievenbuspakket versturen naar retouradres v.a. €3,90
PostNL Pakket versturen naar retouradres v.a. €6,50
PostNL Groot Pakket versturen naar retouradres (10 kg tot 23 kg - max 176 x 78 x 58cm) v.a. €13,00

 

Vraag 5: Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Heb jij je bestelling nog niet ontvangen en ben jij benieuwd wanneer jij deze kunt verwachten?
Kijk eerst goed naar de maximale levertijd van je bestelling. Deze kun je vinden in je account en in de vouchervoorwaarden op de aanbiedingspagina. Houd er rekening mee dat de levertijd is aangegeven in werkdagen, dit zijn de dagen maandag t/m vrijdag (m.u.v. feestdagen). Is de maximaal gestelde levertijd van jouw product verstreken en heb jij nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via support@vouchervandaag.nl.

Verzendmail ontvangen maar je bestelling nog niet binnen?

Zodra je een e-mail ontvangt dat je bestelling is verzonden, hoort deze binnen maximaal 5 tot 7 werkdagen bij je afgeleverd te zijn. Uiteraard kan het voorkomen dat Post of DHL wat vertraging heeft opgelopen. Heb je je bestelling anderhalve week na de verzendmail nog niet ontvangen?
Vraag even bij beide directe buren na of zij mogelijk uw post of pakketpost ontvangen hebben.
Mocht het hierna nog niet terecht zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het kan ook zijn dat je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevuld op je account. In dat geval ligt de verantwoordelijkheid altijd bij jezelf. Het zelf invullen van een foutief adres kan niet op Vouchervandaag verhaald worden. Wel raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice, om te kijken of wij je alsnog kunnen helpen.

Vraag 6: Ik heb problemen met inloggen?
Wanneer je iets wilt bestellen bij Vouchervandaag, kun je een account aan te maken. Dit kan op twee manieren: de reguliere manier of via je Facebook account. Belangrijk is dat je altijd op dezelfde manier inlogt. Dus of met je e-mailadres + wachtwoord speciaal aangemaakt voor Vouchervandaag of met je Facebookgegevens.

Je kunt voor een regulier account je wachtwoord aanvragen op onze website, via wachtwoord vergeten bij het inloggen.
Indien je een Facebookaccount hebt, kun je alleen op Facebook zelf je wachtwoord opvragen. Dit is omdat je destijds hier een wachtwoord hebt aangemaakt en niet bij ons.

Heb je nog steeds een klacht betreft het inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag 7:  Kan ik bestellen zonder account?
Je kunt een bestelling plaatsen zonder account. Let dan wel op dat je na het plaatsen van je bestelling, je bestelling niet kunt inzien via onze website.

Als je een bestelling wilt plaatsen zonder account, kun je de bestelling afrekenen zonder in te loggen of zonder een account aan te maken.

Vraag 8: Mijn bestelling staat niet in mijn account
Het kan zijn dat je je bestelling zonder account hebt geplaatst, dan komt de bestelling bij ons binnen als een gastaccount en kun je zelf je bestelling niet inzien.

Je kunt de bestelling met een regulier of een Facebook account hebben besteld, deze accounts staan niet met elkaar gekoppeld. Je kunt het beste beide even controleren.

Wil je het zeker weten? Neem even contact op met onze klantenservice.

Vraag 9: Wat zijn kortingspunten, awards en waar krijg ik een kortingscode?
Awards zijn trofeeën die je kunt sparen binnen jouw persoonlijke account. Aan een Award kan een 'mystery vergoeding' zitten in de vorm van kortingspunten. Bij welk type awards je deze gratis kortingspunten ontvangt, blijft een mystery. Je kunt op verschillende manieren Awards verdienen:

bij de aankoop van vouchers;

  • wanneer je de allereerste koper van een nieuwe aanbieding bent;
  • wanneer je nieuwe leden aanbrengt;
  • wanneer je de website dagelijks bezoekt en inlogt zonder onderbrekingen;
  • wanneer je vrienden via jouw promotie vouchers aanschaffen

Kortingspunten zijn punten die je op verschillende manieren kunt verdienen. De kortingspunten vertegenwoordigen een waarde: 100 punten = 1 euro waard. Kortingspunten kun je gebruiken om korting te krijgen op een aankoopbedrag. De punten worden automatisch verrekend bij de eerst volgende aankoop.
Wanneer je je lidmaatschap van Vouchervandaag.nl opzegt, komen alle Awards automatisch te vervallen. Deze actie is onomkeerbaar.

Houd de nieuwsbrief in de gaten voor een kortingsactie, wie weet staat er een kortingscode in!
Kortingscodes worden niet door de klantenservice gegeven.

Vraag 10: Waar vind ik een factuur?
Bij elke bestelling krijg je een bestelbevestiging per email en hierin vind je de factuur in de bijlage.

Je kunt de factuur ook altijd terug vinden in je account, tenminste als je het artikel met een account hebt besteld.
In je account vind je de factuur onder Facturen/Credits.

Vraag 11: Mijn bestelling is kapot/defect?
Heb je je bestelling kapot ontvangen? Stuur onze klantenservice gelijk even een mailtje met je klacht, je gegevens waarmee je besteld hebt en een foto waarop te zien is dat het ontvangen artikel stuk is. Dan kunnen wij je het beste verder helpen!

Heb je je bestelling defect ontvangen? Stuur onze klantenservice gelijk even een mailtje met je klacht en je gegevens waarmee je besteld hebt. Dan kunnen wij je het beste verder helpen!

Is je artikel kapot/defect gegaan binnen de garantie periode? Neem contact op met onze klantenservice.

Vraag 12: Waar word mij bestelling mee verzonden?
Je bestelling kan verzonden worden met brievenbuspost of pakketpost.
Als je bestelling met brievenbuspost verzonden is, is dit verzonden zonder track&trace en word het bij je bezorgd door PostNL of Sandd.
Als je bestelling met pakketpost verzonden is, krijg je ’s avonds een mail met een track&trace en word het bezorgd door DHL.
M.u.v. verzendingen vanuit externe leveranciers/partners.

 

Ons vestigingsadres is (Let op, alleen bezoek op basis van afspraak):

VoucherCompany B.V.
Diamantlaan 10
2132 WV
Hoofddorp

KvK-nummer: 54725615
BTW-nummer: NL8514.17.735.B01

 

Onze Algemene Voorwaarden kunt u vinden op volgende pagina;
https://www.vouchervandaag.nl/algemenevoorwaarden