Meld je nu aan voor onze gratis nieuwsbrief:
  • Schrijf je in voor de Nieuwsbrief
  • Win een prijzenpakket t.w.v €100,-
  • Elke maand weer kans op deze prijs
ideal    mastercard    visa    mrcash    maestro   
  • * Alle aanbiedingen gecontroleerd
  • * Elke dag uitverkoop
  • * 14 dagen bedenktijd
  • * Dagelijks nieuwe aanbiedingen

Klantenservice

Veelgestelde vragen en klachten

Wij zijn bereid al je vragen te beantwoorden, kan je je antwoorden niet op deze pagina vinden, kun je altijd telefonisch contact opnemen, ons een mailtje sturen of met ons chatten.

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9.15 - 17.00 uur telefonisch te bereiken op de volgende nummers:

  • Vanuit Nederland: 088 - 55 77 555
  • Vanuit België: 033 - 048 233

 

Chatten is sinds kort mogelijk bij ons. Je kunt een chat starten op elke pagina op onze website. Dit is mogelijk tussen 09:15 - 17:15. Het kan zijn dat al onze medewerkers in gesprek zijn bij het chatten, dan kan je bij dezelfde knop ook een contactformulier/email invullen en versturen. Deze zullen wij dan ook zo snel mogelijk beantwoorden.

Mailen kan naar: support@vouchervandaag.nl. Doorgaans beantwoorden wij je mail binnen 1-2 werkdagen. Uiteraard doen wij ons best je mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Vraag 1: Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd verschilt per product. Je vindt de levertijd in elke aanbieding, onderaan de pagina bij de vouchervoorwaarden.
Uiteraard doen wij ons uiterste best elk artikel z.s.m. te verzenden.

Dit kan variëren van maximaal 3 tot 20 werkdagen. Er zijn uitzonderingen.

Informatie over de levertijd kun je altijd terugvinden in je voucher en in de vouchervoorwaarden onderaan de pagina in elke aanbieding. Let op: in meeste gevallen worden producten apart van elkaar verzonden. De levertijd verschilt dus per product, niet per bestelling. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail. Let op dat je in je account het goede adres hebt ingevuld, anders word je bestelling naar het verkeerde adres verzonden (brievenbuspost) of niet verzonden (pakketpost). Je kunt geen postbus adres invullen, dan kan de bestelling helaas niet verzonden worden.

Vraag 2: Aanbieding gemist?

Bekijk al onze producten bij de verschillende catergorien: Nieuw, Mode, Accessoires, Beauty, Wonen, Elektronica en de Outlet. Je kunt een artikel ook zoeken bij de zoekbalk rechtsboven. Wellicht is je aanbieding er nog! Wil jij nooit meer een aanbieding missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Vraag 3: Wat moet ik doen met mijn voucher?

Na de aankoop staat er een voucher in je account. Deze dient als aankoopbewijs van je bestelling. Je kunt de voucher bekijken via het programma Adobe Reader (PDF). 

Vouchervandaag biedt verschillende soorten vouchers aan: 
Productvouchers: bij dit type voucher hoef je niets meer te doen. In de voucher staat duidelijk aangegeven dat deze automatisch wordt verzilverd. Het product wordt automatisch binnen de maximaal gestelde levertijd naar je verzonden. Je ontvangt een e-mail zodra deze verstuurd is. 
Kortingsvouchers: kortingsvouchers moeten in de meeste gevallen verzilverd of geactiveerd worden. Lees goed de voorwaarden in je voucher en in de aanbieding. Hier staat precies beschreven welke stappen jij nog moet ondernemen. Wanneer je een kortingsvoucher aanschaft, staat dit duidelijk aangegeven op de webpagina.
Reisvouchers: Vouchervandaag biedt ook regelmatig vouchers voor hotelovernachtingen of (steden)trips aan. Deze voorwaarden verschillen per aanbieding. We verwijzen je graag door naar de vouchervoorwaarden in je voucher. Hier kun je precies lezen welke stappen jij nog moet ondernemen. 

Vraag 4: Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren? 

Heb je je bestelling ontvangen maar ben je niet helemaal tevreden of heb je een klacht? Ruilen en retourneren is in de meeste gevallen mogelijk (uitzonderingen staan vermeld in je voucher en in de vouchervoorwaarden op de aanbiedingspagina). Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice (support@vouchervandaag.nl). Zij zullen een retourprocedure voor je starten. Je ontvangt dan automatisch een e-mail op het mailadres waarmee je besteld hebt. Hierin staat jouw retourcode en de retourinstructies. In de meeste gevallen ontvang je per product een mail, hiervan hoef je er maar 1 uit te printen. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Heb je de e-mail met retourinstructies niet ontvangen? Controleer dan eerst jouw spambox. De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders word besproken met de klantenservice.

LET OP: stuur niets retour zonder eerst contact op te nemen met de klantenservice
Je bestelling kapot of onvolledig ontvangen? 
Wanneer je een bestelling kapot of onvolledig ontvangt, raden we je aan een foto van het product én een omschrijving van het probleem te mailen naar onze klantenservice. 

Vraag 5: Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen? 

Heb jij je bestelling nog niet ontvangen en ben jij benieuwd wanneer jij deze kunt verwachten? Kijk eerst goed naar de maximale levertijd van je bestelling. Deze kun je vinden in je voucher en in de vouchervoorwaarden op de aanbiedingspagina. Houd er rekening mee dat de levertijd is aangegeven in werkdagen, dit zijn de dagen maandag t/m vrijdag (m.u.v. feestdagen). Is de maximaal gestelde levertijd van jouw product verstreken en heb jij nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via support@vouchervandaag.nl.

Verzendmail ontvangen maar je bestelling nog niet binnen?

Zodra je een e-mail ontvangt dat je bestelling is verzonden,  hoort deze binnen maximaal 5 tot 7 werkdagen bij je afgeleverd te zijn. Uiteraard kan het voorkomen dat Post of GLS wat vertraging heeft opgelopen. Heb je je bestelling anderhalve week na de verzendmail nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Het kan ook zijn dat je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevuld op je account. In dat geval ligt de verantwoordelijkheid altijd bij jezelf. Het zelf invullen van een foutief adres kan niet op Vouchervandaag verhaald worden. Wel raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice, om te kijken of wij je alsnog kunnen helpen.

Wordt je bestelling met GLS verzonden maar heb je geen e-mail van GLS met een Track & Trace code ontvangen? Houd dan je gegevens bij de hand en neem contact op met de klantenservice van GLS via telefoonnummer 030 - 241 79 18.

Vraag 6: Is er iets misgegaan met mijn bestelling?

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan zijn dat deze bij je ongewenste e-mails is beland. Kijk daarom eerst goed je spambox na. Kun je de mail nog steeds niet vinden? Log dan in op Vouchervandaag.nl, klik op ‘Mijn account’ en kijk vervolgens bij ‘Vouchers’. Als je je bestelling hier ziet staan, is deze geslaagd en correct bij ons doorgekomen.  Je hoeft je dan dus nergens zorgen om te maken.

Mijn bestelling staat niet in mijn persoonlijke account?

Controleer eerst of het bedrag wel is afgeschreven van je rekening. Zo niet, dan is de bestelling waarschijnlijk te vroeg afgebroken en kun je het opnieuw proberen. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven, neem dan direct contact op met onze klantenservice en houd de gegevens van je betaling bij de hand. We kunnen dit gemakkelijk voor je oplossen.

Nog een reden kan zijn is dat je meerdere accounts hebt bij ons, een regulier en een Facebook account. Deze accounts zijn niet met elkaar gekoppeld, log in op het account waarmee je besteld hebt.

Vraag 7: Ik heb problemen met inloggen?

Wanneer je iets wilt bestellen bij Vouchervandaag, dien je een account aan te maken. Dit kan op twee manieren: de reguliere manier of via je Facebook account. Belangrijk is dat je altijd op dezelfde manier inlogt. Dus of met je e-mailadres + wachtwoord speciaal aangemaakt voor Vouchervandaag of met je Facebookgegevens.

Heb je nog steeds een klacht betreft het inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Vraag 8: Waarom betaal ik soms verzendkosten per product? 

Heb jij meerdere producten besteld, dan kan het zijn dat je verzendkosten per product moet betalen. Dit betreffen de verzend-, handelings- en administratiekosten die per product gelden. Dit komt in de meeste gevallen doordat de producten door verschillende aanbieders worden verzonden. Daarnaast wordt het merendeel van de aangeboden producten apart van elkaar verzonden en in de meeste gevallen ook op verschillende leverdata. 

Vraag 9: Wat zijn awards en wat houden voucherpoints in?

Awards zijn trofeeën die je kunt sparen binnen jouw persoonlijke account. Aan een Award kan een 'mystery vergoeding' zitten in de vorm van VoucherPoints. Bij welk type awards je deze gratis VoucherPoints ontvangt, blijft een mystery. Je kunt op verschillende manieren Awards verdienen:

  • bij de aankoop van vouchers;
  • wanneer je de allereerste koper van een nieuwe aanbieding bent;
  • wanneer je nieuwe leden aanbrengt;
  • wanneer je de website dagelijks bezoekt en inlogt zonder onderbrekingen;
  • wanneer je vrienden via jouw promotie vouchers aanschaffen

Wanneer je je lidmaatschap van Vouchervandaag.nl opzegt, komen alle Awards automatisch te vervallen. Deze actie is onomkeerbaar. VoucherPoints zijn credits die je op verschillende manieren kunt verdienen. De VoucherPoints vertegenwoordigen een waarde: 100 punten = 1 euro waard. VoucherPoints kun je gebruiken om korting te krijgen op een aankoopbedrag.

Je kunt op verschillende manieren VoucherPoints verdienen:

  • Wanneer je Vouchervandaag.nl promoot bij vrienden via e-mail, social media of je eigen website ontvang je een percentage van het door je vrienden aangekochte bedrag aan vouchers in VoucherPoints en zijn daarna zichtbaar in jouw account. Het saldo wordt binnen 30 dagen op je tegoed bijgeschreven. Wanneer je vrienden de aankoop annuleren, dan vervallen deze VoucherPoints. Zie hierboven.
  • Door het sparen van Awards kun je ook VoucherPoints winnen. Wanneer je een bestelling plaatst, worden de VoucherPoints uit je tegoed automatisch van het saldo afgetrokken.

Indien er nog een restbedrag overblijft, dan is dit het saldo dat je moet betalen. Wanneer er nog VoucherPoints resteren, dan blijven die gewoon staan voor je volgende aankoop. VoucherPoints zijn in principe onbeperkt geldig. Ze vervallen slechts door inwisseling bij aankoop van een Voucher of door opzegging van het account. Wanneer je je lidmaatschap van Vouchervandaag.nl opzegt, komen alle VoucherPoints automatisch te vervallen. Deze actie is onomkeerbaar. Zorg er dus voor dat je je VoucherPoints gebruikt voordat je je account laat vervallen!  

Ons adres is:

Vouchervandaag.nl
Boekweitstraat 97
2153 GK Nieuw-Vennep
Nederland
 

Ons vestigingsadres is (Let op, alleen bezoek op basis van afspraak):

VoucherCompany B.V.
Boekweitstraat 97
2153 GK
Nieuw-Vennep
 

KvK-nummer: 54725615
BTW-nummer: NL8514.17.735.B01

 

 

Vandaag duurt nog...
Uur
Min.
Sec.

---Social media---