Meld je nu aan voor onze gratis nieuwsbrief:
  • Maak kans weekend of midweek bij Oostappen Groep vakantieparken!
  • Bespaar door de beste kortingsvouchers
  • Spaar VoucherPoints
  • Verdien door Social Media promotie
  • Spaar Mystery Awards
ideal    mastercard    visa    mrcash    maestro   

Bestellen en betalen

 

  • Hoe kan ik bestellen?

Je kunt de voucher naar keuze heel eenvoudig bestellen door te klikken op de oranje button 'Koop nu!' of 'Bestel nu!'. Wanneer je al een account hebt, kun je in het volgende scherm je gebruikersnaam en wachtwoord invullen en meteen inloggen. Heb je nog geen account, dan kun je een gebruikersnaam kiezen en je naam en adresgegevens invullen. Er wordt dan automatisch een account voor je aangemaakt.

Wanneer je bent ingelogd of al een account hebt aangemaakt, kun je een betaalmethode selecteren en zie je een overzicht van je totale bestelling, inclusief het afleveradres en de totale prijs. Controleer het afleveradres goed, voordat je daarna onderaan het scherm op de knop 'bestellen' drukt.Wanneer je al je gegevens hebt ingevuld en op 'bestellen' hebt gedrukt, zal een nieuw scherm worden geopend waarin je door het betaalproces wordt geleid. LET OP: Sluit het betaalscherm niet af met het kruisje rechtsboven op het scherm, maar volg de aanwijzingen op je scherm. Alleen op deze wijze ben je er zeker van dat de bestelling goed wordt afgerond.

De bestelling die je hebt gedaan, kun je terugvinden op je persoonlijke voucher-pagina. De vouchers die hier te vinden zijn, zijn tevens de bevestigingen van je bestelling. Wanneer je inlogt kun je ook de status van je order terugzien. Papieren vouchers worden binnen 3 werkdagen bij TNT Post aangeboden voor verzending. Een bevestiging van je aangekochte voucher(s) wordt naar je e-mailadres gestuurd.

  • Waarom krijg ik mijn voucher niet toegestuurd via e-mail?

We hebben er voor gekozen om geen vouchers via de mail te sturen, i.v.m. het niet aankomen door spam-filters in de mailboxen van onze klanten. Vandaar dat alles terug te vinden is in het persoonlijk account (om hier te komen moet u wel eerst inloggen, rechts bovenin de website). In uw persoonlijk account zijn uw vouchers (en dus meteen de bestelbevestiging) te downloaden door op PDF te klikken.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt, krijg je ALTIJD per e-mail een bestelbevestiging waarin alle gegevens nogmaals vermeld staan. Wanneer je geen bestelbevestiging hebt ontvangen, contoleer dan of je bestelling te zien is in je persoonlijke voucher-pagina. Wanneer je bestelling daar zichtbaar is, dan is de bestelling geslaagd.

Wanneer je bestelling daar niet te vinden is, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice via je persoonlijke support-pagina. Kijk voor de zekerheid ook in je 'ongewenste mail'/spam inbox. Mocht je e-mail hier zijn binnen gekomen, markeer dan de mail als 'Veilige Afzender' zodat ze de volgende keer wel in de juiste inbox terecht komen. 

  • Ik zie mijn bestellingen niet wanneer ik inlog, hoe kan dat? 

Mogelijk ben je ingelogd met je facebook-inloggevens. Dit account bevat doorgaans alleen de gegevens die bij Facebook bekend zijn en niet de adresgegevens die nodig zijn om een product te kunnen versturen. 

Ga na of je een regulier account hebt aangemaakt tijdens eerdere bestellingen. Log vervolgens uit met je facebook-account (rechts bovenin de website) en log opnieuw in maar dit keer met je e-mailadres en je zelfgekozen wachtwoord. 

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn voucher in huis heb?

Voor papieren vouchers die per post verstuurd worden geldt een afhandelingsperiode van 3 tot 5 werkdagen. Digitale vouchers kun je na de betalingsprocedure vrijwel direct downloaden van je persoonlijke voucher-pagina. Let op dat ons bericht in enkele gevallen in de spam-box terecht kan komen. Markeer Vouchervandaag.nl in dat geval als veilig e-mailadres.

  • Hoeveel vouchers kan ik bestellen?

Het maximum aantal vouchers dat je per aanbieding kunt bestellen staat vermeld bij de details van de aanbieding. Vaak is er een grens ingesteld om te voorkomen dat de voorraad van de meest populaire aanbiedingen opgekocht worden door maar een paar klanten. Het kan ook zijn dat een aanbieder een maximum instelt.

Voor alle aanbiedingen geldt: Op=op!

  • Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Ja, voor vouchers die naar het huisadres worden gezonden is het mogelijk om tijdens de afronding van het bestelproces een alternatief afleveradres op te geven. Controleer altijd nauwkeurig of het adres volledig is ingevuld!

  • Hoeveel administratiekosten worden er gerekend?

De administratie/verzendkosten staan bij elke aanbieding vermeld.

  • Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

Bij Vouchervandaag.nl kun je heel eenvoudig, snel en veilig op de volgende drie manieren betalen:

iDEAL (Nederlandse klanten)
Als je digitaal bankiert bij de Rabobank, ABN AMRO Bank, SNS Bank, Fortis, ING of Friesland bank, kun je op een veilige manier elektronisch de betaling van je bestelling regelen. Een elektronische betaling via internet is te vergelijken met een PIN-betaling in een winkel.

Stap 1 Je kiest bij het bestellen voor iDEAL als betaalmethode.
Stap 2 Je kiest de bank waarbij je een digitale betaalrekening hebt.
Stap 3 Je bevestigt de betaling via de beveiligingsmethode van Internet Bankieren
Stap 4 De betaling wordt direct verwerkt.

Creditcard: Mastercard, VISA en Maestro
Naast iDEAL kun je je bestelling ook met een creditcard afrekenen. Kies dan in het bestelscherm de creditcard naar keuze (Mastercard, VISA en Maestro) waarna je naar een beveiligde betaalpagina van onze Payment Service Provider Adyen wordt geleid. Hier kun je vervolgens je creditcardnummer, naam en controle code invullen, die op de achterzijde van je creditcard te vinden is. Naast de controle code dien je ook je 3D secure code te gebruiken, zodat we zeker weten dat de creditcard van jou is.

Wanneer je al deze gegevens hebt ingevuld, wordt jouw betaling direct online geautoriseerd zodat je meteen weet of je betaling is goedgekeurd. Let op dat je het betaalscherm niet afsluit met het kruisje in de rechterbovenhoek, maar volg de aanwijzingen op het scherm. Je zal dan vanzelf teruggeleid worden naar de onze website. Op je creditcardoverzicht zal bij de betaling de naam 'Adyen' worden vermeld.

Mister Cash (Belgische klanten)
Klanten uit België kunnen via Mister Cash op een veilige manier elektronische betalingen regelen wanneer je bankiert bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank of VDK. Kies in het bestelscherm de optie Mister Cash waarna het kaartnummer en vervaldatum van je betaalpas moeten worden ingevoerd. Op basis van dit nummer kom je terecht op een scherm van je eigen bank. Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en om aan te melden via de onlinebeveiligingsmodule die je van je bank hebt ontvangen.

  • Is het betalen op Vouchervandaag.nl veilig?

Ja, betalen op Vouchervandaag.nl gaat snel, simpel en vooral veilig. Of je nu via iDEAL of met een creditcard betaalt. Je gegevens zijn altijd optimaal beschermd met SSL. Voor creditcardbetalingen maken wij gebruik van de Payment Service Provider Adyen en er wordt uiteraard ook gebruik gemaakt van een beveiligde 'https' verbinding.

  • Worden er ook kosten in rekening gebracht voor het betalen?

Nee, wij brengen geen extra kosten in rekening voor het betalen met creditcard, iDEAL of Mr.Cash.

  • Zijn alle getoonde prijzen incl. BTW?

Vouchers van Vouchervandaag.nl zijn vrijgesteld van BTW. Uiteraard betaalt onze partner wel BTW aan de belastingdienst overeenkomend met de BTW percentages die gelden voor de betreffende producten of diensten.

  • Kan ik het afleveradres achteraf nog wijzigen?

Alleen tijdens het bestelproces kun je een alternatief bezorgadres invullen. Nadat je bestelling is geplaatst, kun je het afleveradres helaas niet meer veranderen.

  • Bestelling annuleren binnen 14 dagen

Wil je afzien van de bestelling, dan kun je de aankoop binnen 14 dagen annuleren, mits de voucher uiteraard nog niet gebruikt is. Echter, bij papieren vouchers die per post verzonden worden kunnen wij dit niet controleren. Deze vouchers kunnen dan ook NIET geannuleerd worden. Dit staat ook altijd in de voorwaarden voor dergelijke vouchers vermeld op de actiepagina.

Wanneer je een digitale voucher wilt annuleren, dan kan dit op twee manieren. Je kunt de voucher tijdig retourneren door deze te e-mailen naar support@Vouchervandaag.nl of per post naar Vouchervandaag.nl, Boekweitstraat 97, 2153GK Nieuw-Vennep. Uiteraard is retournering niet meer mogelijk wanneer de voucher al is gebruikt. Wanneer de annulering wordt goedgekeurd, ontvang je z.s.m. doch uiterlijk binnen 30 dagen het betaalde bedrag op je bankrekening of creditcardrekening. Het is niet mogelijk om geld terug te ontvangen op een bankrekening voor een voucher die aangekocht is met een creditcard. Dit om fraude te voorkomen. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om het bedrag in de vorm van VoucherPoints bij te laten schrijven op jouw account.

  • Producten retourneren

Heb je een digitale voucher gekocht die recht geeft op een of meerdere producten van een aanbieder en je wilt het product retourneren, dan dien je binnen 14 dagen een retourcode bij Vouchervandaag.nl aan te vragen. Dit doe je door een bericht te sturen via je persoonlijke support-pagina met de keuze 'retourcode'. Je ontvangt vervolgens een retourcode welke je samen met je vouchercode en het product (in nette staat) terug dient sturen naar de aanbieder op eigen kosten. Je dient zelf een afspraak te maken met de aanbieder van het product wat je wilt retourneren of waarop je garantieaanspraak wilt maken. Mocht dit leiden tot conflicten, dan verzoeken we je om dit bij Vouchervandaag.nl te melden, zodat wij mogelijk kunnen bijdragen aan een oplossing.

Het is niet mogelijk om producten terug te sturen naar het postbusadres van Vouchervandaag.nl. Producten dienen altijd naar het retouradres van de aanbieder gestuurd te worden, na aanvraag van de retourcode.

Zodra wij van de aanbieder je retourcode terug ontvangen, weten we dat het product netjes ontvangen is en krijg je van ons het betaalde bedrag binnen 30 dagen teruggestort op je bankrekening of creditcardrekening. Het is niet mogelijk om geld terug te ontvangen op een bankrekening voor een voucher die aangekocht is met een creditcard. Dit om fraude te voorkomen. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om het bedrag in de vorm van VoucherPoints bij te laten schrijven op jouw account. Het spreekt voor zich dat je het product wel zo spoedig mogeljk dient terug te sturen naar de aanbieder.

Vandaag duurt nog...
Uur
Min.
Sec.

---Social media---